kanta-asiakas

Säännöllisesti käyvät asiakkaat ovat minulle kultaakin kalliinpia ja siksi haluan palkita hoitolassani säännöllisesti asioivia. Omistamalla kanta-asiakaskortin keräät pisteitä jokaisesta tuote- tai palveluostoksesta. Kertyneillä pisteille voit lunastataa itsellesi ihania hoito- ja tuotepalkintoja sekä pääset nauttimaan vain kanta-asiakkaille suunnatuista tuote- ja hoitoeduista kiitokseksi uskollisuudestasi.
Saat halutessasi kanta-asiakaskortin seuraavan hoitosi tai tuoteostosi yhteydessä. Avaimen perään liitettävässä kanta-asiakaskortissa on sinun henkilökohtainen kanta-asiakasnumero ja hoitolani yhteystiedot.
Pisteiden kertyminen
- Pisteitä kertyy jokaisesta tuote- ja palveluostoihin käyttämästäsi eurosta 1 € = 1 piste (ei koske lahjakortteja eikä kampanjatarjouksia).
- Varaamalla seuraavan ajan käyntisi yhteydessä saat tuplapisteet seuraavasta käynnistäsi.
- Suosittelemalla Ekoihoitola Red Rosesia ystävällesi, joka saapuu hoitolaan, saat palkinnoksi 100 pistettä. Pyydä ystävääsi mainitsemaan suosituksesta hoitoon tullessa, jotta voin kirjata kanta-asiakaspisteet sinulle.
- Jättämällä palautteen Google-sivuilleni saat 50 pistettä (Phorest tarkistaa palautteen). Lisäpisteet kertyvät sinulle automaattisesti.
Kanta-asiakaspisteiden määrän näet kuitista ja kirjautumalla omalle tilillesi. Kun sinulla on tarpeeksi pisteitä palkintoa varten, kassajärjestelmäni ilmoittaa siitä minulle. Voit käyttää keräämäsi pisteet niiden oikeuttamaan palkintoon seuraavan hoitosi yhteydessä tai voit jatkaa pisteiden keräämistä arvokkaampaa palkintoa varten.
Palvelupalkinnot tulee varata etukäteen toisen hoidon yhteyteen joko edellisellä käynnillä tai soittamalla/laittamalla viestiä, jotta osaan varata aikaa palkintohoidolle.
Kiitos uskollisuudestasi, olet minulle tärkeä ❤️